Innovation | Innowacja
Meet the latest global innovation in fragrances: Chatler 30ml!
1. Higher volume sales to single user by at least +50% comparing to 100ml / 3,4 fl oz
2. Higher value sales to single user by appx +150% comparing to 100ml / 3,4 fl oz
3. Higher variety and competitiveness of shelves by + 300% per 1m / 3.3 feet comparing to 100ml / 3,4 fl oz
4. Probably the lowest MSRP per piece important for price-sensitive users in time of massive cost raise trend
5. Low competition in the segment of 30ml / 1 fl oz – few companies offer products like Chatler but only Chatler offers the highest added value on the market:
6. Access for the mass market retailers to offer selective scents with the similar or even higher quality, but at the discounter price point (value for money)
Przedstawiamy najnowszą światową innowację w kategorii perfum: Chatler 30ml!
1. Większa sprzedaż ilościowa do jednego użytkownika o co najmniej + 50% w porównaniu do 100 ml
2. Wyższa sprzedaż wartościowa do jednego użytkownika o około +150% w porównaniu do 100ml
3. Większa różnorodność i konkurencyjność półki o +300% na 1m w porównaniu do 100ml
4. Prawdopodobnie najniższa sugerowana cena detaliczna za sztukę, ważna dla użytkowników wrażliwych na cenę w czasach masowego wzrostu kosztów
5. Niska konkurencja w segmencie 30ml/1fl oz – niewiele firm oferuje produkty takie jak Chatler, ale tylko Chatler oferuje najwyższą wartość dodaną na rynku:
6. Dostęp dla masowych sprzedawców detalicznych do oferowania selektywnych zapachów o zbliżonej lub nawet wyższej jakości, ale w znacznie niższej cenie (wartość vs. ceny)